.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح نمايشگاه صنعت ساختمان و انتقاد معلمی از عدم حضور مسئولان
عضو مجلس خبرگان رهبري در مراسم افتتاحيه ششمين نمايشگاه صنعت ساختمان و صنايع وابسته در قائم شهر با انتقاد از عدم حضور مسئولان استاني در اين نمايشگاه اظهار کرد: برپائي نمايشگاه‌هاي تخصصي ...
افتتاح نمايشگاه صنعت ساختمان و انتقاد معلمی از عدم حضور مسئولان

ششمين نمايشگاه صنعت ساختمان و صنايع‌ وابسته امروز سه شنبه در محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي استان مازندران در قائم شهر گشايش يافت.


به گزارش ايسنا، فرصت مناسبي براي عرضه محصولات توليدي صنعتگران ايراني است.

حجت الاسلام و المسلمين معلمي با بيان اينكه مسئولين ذيربط مشوق هاي مورد نياز گسترش و توسعه محصولات داخلي فراهم كنند افزود: در سالهاي اخير بسترسازي مناسبي در راستاي افزايش سطح توليدات داخلي صورت گرفته است.

وي افزود: توسعه و ارتقاي سطح توليدات داخلي نيازمند هماهنگي در رده‌هاي مختلف مديريتي در كشور است.

امام جمعه قائم‌شهر نمونه بارز در عدم توجه مسئولان استاني به فرصت‌هاي بومي و توسعه همه‌جانبه و كلان‌نگر استان‌ها را بي‌توجهي و عدم حضور مسئولان استاني در نمايشگاه بين‌المللي استان مازندران در قائم‌شهر بيان كرد و ادامه داد: حمايت‌هاي مسئولان استاني از نمايشگاه بين‌المللي و واحدهاي توليدي بايد تنها به گفتار محدود نشده و در عمل نيز مشوق‌هاي لازم براي تسريع در روند توسعه‌اي لحاظ گردد.

عضو مجلس خبرگان رهبري در بخش ديگري از سخنانش با اعلام اينكه هم‌اكنون بسياري از واحدهاي توليدي با پيشرفت‌هاي 20 تا 30 درصدي در انتظار دريافت تسهيلات هستند خاطرنشان كرد: ادامه اين روند به صلاح وضعيت توليدي و اقتصادي در كشور نيست و مسئولان بايد هرچه زودتر هماهنگي‌هاي بيشتري در ارائه موافقت‌هاي اصولي به متقاضيان ايجاد صنايع در شهرك‌هاي صنعتي به عمل آورند.

نماينده سابق مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين مراسم با اشاره به عدم حضور مسئولان ارشد استاني و مديران كل مرتبط در اين نمايشگاه تصريح كرد: صنايع و واحدهاي توليدي براي برداشتن گام هاي موثر در عرصه خودكفايي نيازمند حمايت هاي عملي هستند.

حجت الاسلام و المسلمين ناصري يادآور شد: نمايشگاه بين المللي استاني فرصت مناسبي براي حضور توليدكنندگان مازندراني جهت عرضه محصولات و توليدات خود در عرصه ملي است.

ششمين نمايشگاه صنعت ساختمان و صنايع‌ وابسته در 60غرفه از سراسر كشور و نمايندگي‌هاي فعال استان هاي اراك، تهران، اصفهان و مازندران با ارائه محصولات لوله و اتصالات، تاسيسات ساختماني، صنايع چوبي و انواع نماهاي ساختماني از 24 تا 27 دي ماه در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي استان مازندران واقع در قائم شهر در حال برگزاری است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.